Szállítás & Szállítási feltételek


Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. Termékeink a DPD Hungária Futárpostai és Csomagküldő Szolgáltató Kft.-n (továbbiakban DPD) keresztül kerülnek kiszállításra a vásárlók által megadott címre. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.

DPD:
A szállítás  várható  időpontja a  termék(ek)  szállítónak  történő  átadásától számított legfeljebb  3 munkanap.  Amikor csomagját elkészítettük és átadtuk a DPD Hungária futárszolgálatának.  A csomag feladásakor e-mailben értesíti a DPD a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot  és  az  esetleges  utánvét  összegét.  A  kiszállítás  napjának  reggelén,  újabb  értesítést  kap  a címzett, mely tartalmazza a futár  telefonszámát,  a  DPD  Ügyfélszolgálat  telefonszámát  és  egy  3  órás időintervallumot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítést küld a DPD a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben   kérheti   a   kiszállítást   egy   új   időpontban,   egy   másik   címre. A DPD Hungária a kézbesítést munkanapokon 8-17 óra között végzi és két kézbesítési kísérletet biztosít, és a csomagot általában 5 munkanapig tartják, utána visszaszállításra kerül a szolgáltatóhoz.
A csomagok nyomonkövethetőek a DPD által küldött értesítő üzenetében szereplő küldeményazonosító alapján: https://www.dpd.com/hu

Fizetési lehetőségek:
Előre utalás vagy banki befizetés
: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesse fel rendelése  azonosítóját!  Ebben  az  esetben  a  vásárló  a  megrendelt  termékek  árát,  azok  kiszállítását,  illetve átvételét   megelőzően   fizeti   meg   a   Centrál Takarék-nál   vezetett 64000060 – 10060445 számú bankszámlára banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az   utaláshoz   szükséges   adatokat   a   rendelés   visszaigazolásakor   küldött   email   tartalmazza,   regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatóak. A rendelés feldolgozása  és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra   történő   beérkezéséről   e-mailben   értesítést   küldünk,   ezután   kezdjük   el   rendelése feldolgozását.

Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.

Szállítási díjak:
A  szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakuL:
Banki előreutalással
és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.290 Ft.
Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.590 Ft.

30.000 Ft vásárlási érték felett a kiszállítás ingyenes.