Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.
Vásárlás előtti kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.
Telefonon tudok rendelni?
Nincs lehetőség telefonon keresztül rendelni, Webshopunkon a saját fiókodba belépve tudod feladni a megrendelést.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne a regisztráció vagy a pénztár oldalon találja a regisztráció lehetőségét.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
- Követheti rendelései állapotát.
- Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
- Értékelheti a megvásárolt termékeket.
- Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
- Kedvenc termékek áttekintése és megosztása
Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?
Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.
Hogyan szállítanak?
Egyféle szállítási lehetőséget nyújtunk.
Házhozszállítás, amit a DPD Hungária végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt.
Szállítási díjak:
A szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul:
Banki előreutalással és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.290 Ft.
Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.590 Ft.
30.000 Ft vásárlási érték felett a kiszállítás ingyenes.
Személyes átvételre, próbára a Bánkon található üzletünkben van lehetőség.
Van ingyenes szállítási lehetőség?
A legtöbb terméket költséggel szállítjuk: a házhoz szállítás díja min. 1990 .-Ft.
30.000.-Ft felett a házhoz szállítási költség ingyenes.
Egyes termékcsoportokat, akciós termékeket ingyenesen szállítunk. Az ingyenes szállítást mindig jelöljük az adott termék oldalán.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Felhívjuk szíves figyelmed, hogy termék(ek) visszaküldésére a vásárlást követően 14 napon belül van lehetőséged. A ruhák beérkezése és bevizsgálása után a termékek ellenértéket visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.
Kérjük vegye figyelembe, hogy a visszaküldött terméket csak az eredeti állapotában tudjuk elfogadni. Kimosott, csomagolás nélküli terméket nem áll módunkban cserélni. A csomag tartalmát a Webáruház ellenőrzi, majd ha mindent rendben talál, visszatéríti a termék árát.
A Visszáru nyomtatványt a visszaküldött csomaggal együtt juttassa el a Webáruház részére postai úton.
Levélcím: ERCSI MIX 2014 KFT ,2653 Bánk, Petőfi út 59.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés költsége az Ön által megrendelés leadásakor elfogadott Általános Szerződési Feltételek értelmében Önt, mint vásárlót terheli. A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként, (lehetőség szerint ajánlott, és elsőbbségi szolgáltatással) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt adja fel. Az Eladó semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért.
Az árak tartalmazzák az áfát?
IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános 27% os fogalmi adót.
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.
Papír alapú számlát ritkán mellékelünk, óvjuk a fákat és természetünket.
Van a termékekre jótállás?
Igen. Termékeink 90%-ára minimum fél év gyártói jótállás vonatkozik. Emellett a hatályos jogszabályok szerint az Encsi Fashion webáruház biztosít szavatosságot, illetve jótállást. Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy info@encsifashion.hu, telefon: 36 30 / 992 9121 (H – P, 8:00 – 16:30)”>elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.
Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?
Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége Önt terheli.
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk a termék/ek árát egy ön által választott bankszámlára.
- Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).
Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.
- Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
- Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
- Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
- A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a Nyomonkövetési oldalon.
… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hívja Önt telefonon.
Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések
Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a https://www.dpd.com/hu oldalon tud kérni.
Mit jelent a várható szállítási idő?
Legtöbb termékünk raktáron van, így 3 maximum 5 napon belül kézhez kapja a vásárló.
Ha előrendelhető terméket választ, ott minden esetben fel van tüntetve a termék oldalán a várható szállítási idő.
Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.
Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?
A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.
Mennyi időbe telik a kiszállítás?
A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !
Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?
A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!
Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?
Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módokkal fizethetek?
Webáruházunkban három fizetési mód közül választhat:
– Banki átutalás / befizetés bankszámlára
– PayPal azonnali bankkártyás fizetés
– Személyes átvétel során készpénzes vagy kártyás fizetés
Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?
Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha külföldön él és szeretne utalni javasoljuk a PayPal azonnali bankkártyás fizetési módot.
Tudok fizetni bankkártyával?
Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat PayPal fizettetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk (nem szükséges hozzá Paypal accounttal rendelkeznie). A pénztárnál ha ezt a fizetést választja a rendszer átirányítja majd a kártya adatok megadásával tud fizetni. Majd vissza irányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén. További információ.
Vásárlás utáni kérdések
Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.
* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.
Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?
Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia, ezért kérjük őrizze meg azt, elektronikus számla esetén ne törölje ki.
Megkaptam a terméket, de nem megfelelő a méret. Üzletben lehet-e cserélni?
Webshopunkban vásárolt termékek esetén van lehetőség az üzletben is kicserélni a terméket, ha hozod a számlát magaddal.
Mondhatok véleményt a termékről?
Igen. Rendszerünk 7 napon belül vélemény emlékeztetőt küld. Vagy regisztráljon és írjon véleményt a termékről.
Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?
Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre és értesüljön elsőnek legújabb akcióinkról, nyereményjátékainkról. Like-olja Facebook oldalunkat és kövessen minket Instagramm-on, ahol egyedi kuponokat osztunk meg!